Izzivov s področja trženja, organizacije dogodkov, prodaje in kadrovanja so se lotevali v posameznih skupinah.

Nad mladimi, ki so reševali izziv v oblaku - IBM jim je namreč zastavil izziv, kako na 3 različnih trgih tržiti njihov nov produkt, je bila kadrovska direktorica Nevenka Oštarjaš navdušena. Pohvalila je udeležence zavoljo predlaganih idej, ki so se ji zdele realistične in primerne za implementacijo. Nekatere izmed predlaganih sicer tudi že izvajajo, kar pa jemljejo kot potrditev, da delujejo v pravi smeri.
Tudi pri mizi, kjer so reševali izziv iz področja trženja energetike, ki jim ga je postavila Mateja Kegel Kozlevčar, vodja marketinga pri Energetika.net, so se ideje kar kresale, čeprav ni bil pravzaprav nihče za mizo tržnik. Po besedah Ines je bilo kljub temu poučno in zabavno se postaviti v čevlje podjetja in se preizkusiti na novem področju. Izkušnjo vidi koristno tudi kot pripravo na zaposlitveni razgovor, saj lahko nekateri delodajalci na razgovoru ponudijo podoben izziv.

Na izzivu, ki ga je pripravil Grega Kajhnih s Proeventa, so iskali nove ideje za prihodnje dogodke v njihovi organizaciji. Tudi tu je bilo nad končno idejo zaznati navdušenje s strani Kajniha, ki je dodal, da je za mlade to odlična priložnost za mreženje in preizkušanje teorije v praksi. Ne izključuje realizacije dobljene ideje že naslednje leto.
Po besedah udeleženk za mizo, ki se je lotila izziva s področja kadrovanja, jim je Adecco oz. njihova predstavnica Sergeja Stojilković, postavila zanimiv izziv, postaviti se v čevlje kadrovnika. Odnesle so veliko novih informacij o pomembnosti celostne podobe na razgovoru za službo, od izgleda, življenjepisa, do samega nastopa, kako narediti vtis na zaposlovalca in kaj pravzaprav delodajalci iščejo v kandidatih.

Pri AmCham pa so pred skupino postavili izziv pridobivanja novih strank. Kot je povedal Martin so se na začetku malce lovili, saj niso poznali točno dejavnosti organizacije katere so analizirali, vendar so se nato s pomočjo mentorjev razživeli in prišli do več zanimivih rešitev. Kot je dodal vodja pisarne pri AmChamTadej Ocvirk, je to naravni potek tovrstnih delavnic, katerih namen vidi v pripravi mladih na vsakodnevno reševanje takih problemov. Doda da je bilo zanimivo videti, kako se nekdo zunanji pripravlja na notranji izziv podjetja.
Za marsikoga je bilo sodelovanje na Nefiks Challenge-u nova, zanimiva izkušnja. Mladim se je zdel izziv iz prakse odlična priložnost, da s pomočjo mentorjev preizkusijo svoje znanje teorije na praktičnih in

predvsem realnih primerih. Dogodek vidijo kot nekaj kar jih pripravi na realen svet. Na Zavodu Nefiks so veseli, da so mladi z odprtimi rokami zagrabili priložnost izstopati in preizkusiti svoja znanja. To ni ostalo neopaženo s strani podjetij in morda bo v prihodnosti obrodilo kakšen sad tovrstno sodelovanje, vsekakor pa si želimo še več takih priložnosti za mlade.
zapisala: Nina Hajdinjak, Borut Juriševič, fotografije: Suzana Tahiri