fbpx
default_mobilelogo
  • 2021 posvet mc krepitev kompetenc t.si banner
  • dekleta ne izdelujejo le piškotov copy NAGRADA popravljeno
  • 2020 april druzabne igre banner
  • P EU banner2 720x180
  • aktualnoaktualno 720px 2
  • sticisce banner
  • banner pridruzi se ekipi
  • Anita Boljte popravljeno
  • Romina Godnič Grošelj popravljeno
  • Tadeja Ozebek
  • Sabina Ivanov
  • Kristy Turk
  • Teja Simcic
  • Urska Bencina
  • Lucija Jezersek
  • Klara Zavrl
  • Adriana Lorenzutti
  • Sara Marn
  • Anja Jakse
  • Taja Kaker
  • NKR Banner 240x240

KAJ JE FOTOGOVORICA?

Fotogovorica kot pripomoček je zbirka fotografij z različnimi motivi. Pri delu s fotogovorico so bolj kot sama objektivna vsebina fotografije pomembni vtisi, čustva, asociacije in spomini, ki jih fotografija vzbudi v nas. Tako lahko ista fotografija pri različnih opazovalcih povzroči popolnoma drugačne odzive. Fotografije nam pomagajo, da izražamo svoja duševna stanja, spodbudijo pogovor v skupini ali omogočajo boljše razumevanje drugih in njihovih problemov. Metoda fotogovorice je primerna za uporabo v skupinah, lahko pa jo uporabljamo tudi pri individualnem delu ali delu s pari.

foto1KAJ VSEBUJE SET »KARIERNA FOTOGOVORICA«?
Set vsebuje 60 fotografij formata A4+. Polovica je barvnih, polovica pa črno-belih. Razdeljene so v tri sklope – ljudje (27 fotografij), narava (23 fotografij) in predmeti (10 fotografij).

NAROČILA in CENA

FOtogovorico lahko kupite za 25 EUR z DDV na SALVE d.o.o, Rakovniška 6, 1000 Ljubljana
info@salve.si

UPORABNOST FOTOGOVORICE:

Pogovor o vrednotah.
Fotografije lahko uporabimo kot uvod v pogovor o vrednotah. Udeležencem ponudimo različne fotografije, ki lahko predstavljajo različne vrednote. Izbrati morajo slike, ki ponazarjajo eno ali več vrednot, ki so zanje najpomembnejše. Pred samo aktivnostjo s fotogovorico je smiselno, da skupaj z udeleženci najprej opredelite, kaj sploh so vrednote. Posebno pozornost morate posvetiti tudi izboru fotografij, ki naj bodo take, da jih udeleženci lahko povežejo z vrednotami (iz sklopa Ljudje je to na primer št. 15, ki lahko udeležence asocira na druženje, iz sklopa Narava št. 31, ki nas lahko asocira na umetnost, iz sklopa Predmeti pa na primer št. 54, ki nas lahko spomni na sprostitev).

Sestavljanje zgodb.
Vsak od udeležencev vzame ali izžreba eno ali več fotografij, iz katerih je potrebno sestaviti zgodbo.Vrstni red udeležencev lahko določimo ali pa udeležencem pustimo, da sami dodajo svojo fotografijo, ko se domislijo, kako bi jo vključili v zgodbo. Fotografije zlagamo na tla ali na mizo, da jih vsi vidijo. Vnaprej lahko določimo tudi okvirno tematiko zgodbe, npr. delovni dan nekega poslovneža. Zgodbo je tako mogoče izkoristiti tudi za to, da se pogovarjamo o predstavah, ki jih imajo udeleženci o določenem poklicu, ali o značilnostih, ki jih pripisujejo posameznim poklicem v zgodbi.

Kontakt

  • nefiks@nefiks.si
  • 040 698 915
  • DŠ: 90510615

Pisarna:
Ob dolenjski železnici 12, 1000 Ljubljana

Uradne ure pisarne:
TOREK od 10. do 13. ure in od 15. do 17. ure
ČETRTEK od 9. do 13. ure in od 15. do 17. ure

O nas

Pridruži se Nefiksu!

Delujemo po principu mladi za mlade in tudi tebe vabimo, da se pridružiš ekipi #mladihinkompetentnih.

Pridruzi se ekipi

 

Izpostavljeno ...

Zaposlitev na področju mladinskega dela v mladinskem sektorju - Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada.
MladinskoDelo logotipa

Javni interes

Imamo status organizacije v javnem interesu pri Uradu RS za mladino. Podpira nas tudi Urad za mladino Mestne občine Ljubljana, ki sofinancira projekt KolegiceKarierni labirint, MC Vič in Mrežo KROJ.

URSM logo spletna stran

Koristne povezave

Naš ustanovitelj je društvo Mladinski ceh.
Naš glavni financer URSM.
Smo konzorcijski partner mreže MINVOS.

Oglejte si še: