✅Neposreden dostop do potrošnikov
Prvi razlog se skriva v tem, da ne glede na to, kakšna je ciljna skupina podjetja, se ta zagotovo nahaja na družbenih omrežjih. Družbena omrežja kot so Facebook, Instagram ali Twitter predstavljajo lahek dostop do potrošnikov in enostaven način obveščanja o svoji ponudbi.
✅Povečevanje prepoznavnosti
Družbena omrežja predstavljajo nov kanal za distribucijo vsebin in izboljšanje prepoznavnosti podjetja. Družbena omrežja omogočajo, da postaneš lažje dostopen za nove uporabnike, hkrati pa postaneš vidnejši in bolj prepoznaven za obstoječe uporabnike. Če nekdo za tvoje podjetje še ni slišal, te pa je zasledil na Facebooku, lahko postane tvoj naslednji uporabnik.
✅Hitra odzivnost
Potrošniki dandanes pričakujejo, da se njihovo vprašanje ali težava razreši čimprej. Dolgo obdobje čakanja predstavlja slabost, rezultat katere je slabša prodaja. Močna in odzivna prisotnost na družbenih omrežjih torej prinese zadovoljne uporabnike, pozitivno javno podobo podjetja, hkrati pa podjetju omogoča spremljanje širšega relavantnega dogajanja.
✅Nižji stroški promocije
Z uporabo družbenih omrežij tvoje podjetje ne bo veliko izgubilo, lahko pa veliko pridobi. V primerjavi z ostalimi komunikacijskimi kanali, družbena omrežja zahtevajo manj vloženega dela, časa in manj stroškov promocije.
Družbena omrežja niso nek zanemarljiv trend, ampak pomemben dejavnik, ki ga moraš upoštevati pri ustanavljanju podjetja ali blagovne znamke. Dobra strategija namreč prinese nove uporabnike in pospeši prodajo. Če to ni dovolj dober razlog pa se zavedaj, da koristi družbenih omrežij zagotovo že uživa tvoja konkurenca!
Viri: