Poleg tistih orodij, za katere ste morda že slišali – Youtube, Gmail, Drive in koledar, so na voljo tudi druga. Poglejmo si nekaj izmed najbolj uporabnih za menedžerje družbenih omrežij.
✔️
Google AnalyticsGoogle Analytics je verjetno eden najmočnejših Googlovih orodij, ki ga lahko uporablja menedžer družbenih omrežij. S pomočjo tega orodja lahko o obiskovalcih spletnega mesta izve veliko podatkov, na primer demografske podatke, lokacijo in jezik ciljne skupine, vrste uporabljenih brskalnikov in omrežij, učinkovitost posameznih vsebin in podobno.
✔️
Google BloggerGoogle Blogger je Googlovo lastno orodje za objavljanje spletnih dnevnikov. To orodje pomaga pri ustvarjanju lastnik spletnih dnevnikov, na katerih lahko manager družbenih omrežij deli znanje, izkušnje ali najnovejše novice. To je mogoče doseči z uporabo enostavnih predlog, postavitvami, slikami v ozadju. Spletni dnevnih se torej oblikuje tako, da ustreza vrsti vsebine in pritegne ciljno publiko. Spletni dnevnik se lahko za podrobnejše vpoglede poveže tudi neposredno z Google Analytics.
✔️
Google TrendsGoogle Trends je odlično orodje za pametnejšo izbiro ključnih besed. Menedžerjem družbenih omrežij omogoča dobro oceno priljubljenost nekaterih izrazov, njihovo primerjavo z drugimi različicami, analizo njihove priljubljenosti v različnih časih, krajih, regijah in jezikih.
✔️
Google AlertsGoogle Alerts omogoča spremljanje izbranih ključnih besed in njihove prisotnosti na spletu. Ob nastavitvi lahko menedžer družbenih omrežij po e-pošti prejme obvestilo vsakič, ko so besedne zveze, podjetje, blagovna znamka, izdelki omenjeni na spletu.
✔️
Google FeedBurnerZ nastavitvijo računa Google FeedBurner se lahko obiskovalci spletnega mesta naročijo na vsebino in tako prejemajo redna obvestila ter novičke na svojih spletnih brskalnikih ali po e-pošti. Glede na to, da so naročniki ključnega pomena za rast blagovne znamke/podjetja/osebe, je ponudba možnosti naročnine več kot nujna.
To je le nekaj orodij, ki ti pridejo prav, če želiš postati menedžer/ka družbenih omrežij. Med drugimi orodji, ki omogočajo izboljšanje trženja blagovne znamke, analize ali digitalne izkušnje lahko najdemo se orodja Google Consumer Barometer, Speed Scorecard, Display Benchmark, Test My Site, Market Finder in Google Surveys. Vse to in še več pa se lahko naučiš tudi na delavnicah Nefiks karierne rešitve.
Viri:
-
https://www.practicalecommerce.com/10-Google-Apps-for-Social-Media-Management-and-Marketing-
https://blog.hubspot.com/marketing/google-business-tools-for-marketers-
https://neilpatel.com/blog/25-awesome-google-tools/-
https://shanebarker.com/blog/free-google-tools-marketers-developers/#9_Digital_Marketing_Tools_from_Google- Slika:
https://unsplash.com/photos/-NPoYf8RGRw