Sedaj pa se lahko lotimo tudi njihove izboljšave.
1. Izbira družbenih omrežij
Prvi korak je kratek in jedrnat. Odločiti se morate namreč, katera družbena omrežja želite uporabljati.
2. Določanje strategije
Ko se odločite, katera družbena omrežja boste uporabili, morate za vsako izmed njih določiti lastno strategijo. Za začetek si lahko pogledate, na kakšen način druga sorodna podjetja uporabljajo socialna orodja na primer na področju komunikacije s strankami. V pomoč vam je lahko zanimiv podatek, da sta Facebook in Instagram prehitela e-pošto.
Ko ugotovite, v kakšne namene bi želeli uporabljati posamezno družbeno omrežje, napišite izjavo o poslanstvu. Izjavo o poslanstvu zapišite z enim stavkom, ki vam bo v pomoč pri osredotočanju na določen cilj po spodnjih primerih.
"Namen Twitter računa naj bo pomoč strankam zato, da bomo zmanjšali količino e-pošte in klicev."
"LinkedIn naj se uporablja za promocijo kulture našega podjetja kot pomoč pri zaposlovanju novih kandidatov."
Če za določen kanal ne morete ustvariti trdne izjave o poslanstvu, se morda morate vprašati, ali se sploh splača.
3. Nastavite in izboljšajte svoje profile
Ko se odločite, na katera družbena omrežja se boste osredotočili je čas za ustvarjanje in izboljševanje profilov tako, da bodo ti skladni z vašo strategijo.
Izpolnite vsa polja profila
Vključite ključne besede, ki bi jih ljudje uporabili pri iskanju vašega podjetja. Medtem ko v svoj profil dodajate ključne besede, se prepričajte, da so vsa polja izpolnjena. Napišite jedrnate in jasne stavke ter svojim strankam razložite kaj počnete vi ali vaša blagovna znamka.
Uporabljajte enotno blagovno znamko
Vedno uporabljajte dosledno blagovno znamko (logotipe, slike itd.) zato, da bodo vaši profili vedno prepoznavni in videti profesionalno. V nasprotnem primeru - če uporabljate različne fotografije in logotipe, boste oslabili vizualno identiteto svoje znamke in s tem tudi njeno prepoznavnost.
Pri logotipih, slikah itd. uporabite visokokakovostne slike, ki ustrezajo priporočenim dimenzijam za vsako omrežje. Tu je le nekaj izmed njih.
- Slika profila na Facebooku : 170 X 170 slikovnih pik
- Slika profila na Twitterju : 400 X 400 slikovnih pik
- Slika profila LinkedIn : 400 X 400 slikovnih pik (najmanj)
- Slika profila na Instagramu : 110 X 110 slikovnih pik
- Slika profila Pinterest : 150 X 150 slikovnih pik
- Slika profila YouTube : 800 X 800 slikovnih pik
Odznačite se od neprimernih objav
Oznake so odlično orodje za povezovanje s strankami toda le, če se te uporabljajo pravilno. Oglejte si torej, kje ste bili označeni. Odobrite fotografije, na katerih ste bili označeni, preden se pojavijo in odstranite oznake z neželenih fotografij. Prav tako si ustvarite rutino za preverjanje in pregled objav, v katerih ste označeni. Nato se odznačite s slabih fotografij ali neprimernih objav.
Preizkusite svoje povezave
Ko posodabljate svoje povezave poskrbite, da bodo tudi delovale. Napake se vendarle hitro zgodijo. Preizkusite jih le sekundo ali dve. V nasprotnem primeru boste zmedli uporabnike in izgledali neprofesionalno. Preizkusite torej vsako povezavo na vsakem profilu.
To je le nekaj izmed načinov za ohranjanje izpopolnjenega in vedno aktualnega profila na družbenih omrežjih. V naslednjem koraku na poti do učinkovite strategije družbenih omrežij pa si preberi, kako lahko najdeš inspiracijo za svojo vsebino in objave.
Klara Anžlovar
Viri:
https://blog.hootsuite.com/ways-to-improve-your-social-media-profiles/
https://blog.hootsuite.com/how-to-create-a-social-media-marketing-plan/
Slika: Unsplash.com
Poslanstvo zavoda je mladim in mladinskim organizacijam zagotavljati ustrezno strokovno podporo pri beleženju in evidentiranju neformalnega izobraževanja in učinkov mladinskega dela z namenom njegovega priznanja v širši družbi. Nadalje je namen zavoda mladim pomagati pri kariernem razvoju, zaposlovanju in aktivnem državljanstvu ter zagotavljati pomoč in podporo pri organizacijskem in drugem razvoju mladinskih in nevladnih organizacij.